Що таке S.T.A.L.K.E.R. 2?

S.T.A.L.K.E.R. 2 — повернення легендарної серії від GSC Game World: один з найбільших відкритих світів з масштабною, нелінійною історією.

На яких платформах вийде S.T.A.L.K.E.R. 2?

Гра вийде одночасно на PC і Xbox Series X. На консолі від Microsoft S.T.A.L.K.E.R. 2 буде доступна по підписці Game Pass в день релізу.

Чи буде в грі відкритий світ?

Так. Зона в S.T.A.L.K.E.R. 2 — один з найбільших відкритих світів у сетінгу постапокаліпсису на даний момент.

Що з приводу сюжету?

В грі буде масштабний нелінійний сюжет. Рішення гравця буде впливати не тільки на долю персонажів і локальні події, але й на світ загалом.

Чи буде графіка такою ж, як в трейлері?

Трейлер відображає рівень графіки і атмосфери, який ми прагнемо реалізувати в фінальній версії гри.

Чи потрібно грати в попередні частини серії перед тим, як почати S.T.A.L.K.E.R. 2?

S.T.A.L.K.E.R. 2 — самостійна гра, з якої можна почати знайомство зі всесвітом. Для максимального занурення ми рекомендуємо пройти попередні частини серії.

Коли вийде гра?

Ми поки не оголошували дату релізу. Підписуйтесь на наші соцмережі, щоб слідкувати за ходом розробки.

Які локації ми безсумнівно побачимо в грі?

Як і раніше, події гри будуть проходити на території ЧЗВ. На вас чекатимуть як нові, так і давно знайомі локації.

Що за аномалію нам показали в трейлері?

Це нова аномалія, особливості якої дізнаєтесь в грі.

Чи будуть в грі нові артефакти та монстри?

Так. Впевнені, що нові породження Зони не залишать вас байдужими.

Кого нам показали в кінці трейлера, це головний герой?

Це герой Зони — сталкер.

В трейлері був показаний геймплей?

Відеоролик створений на рушії гри з використанням наших ігрових моделей.

Чи буде можливість створювати модифікації?

Ми зробимо все можливе, щоб у моддерів був простір для творчості відразу після виходу гри.

Які технології використовуються для створення S.T.A.L.K.E.R. 2?

Візуальна складова — найважливіша частина занурення в світ S.T.A.L.K.E.R. 2, тому ми намагаємось використовувати найпередовіші технології. Гра створюється на Unreal Engine, в виробництві задіяне захоплення руху та обличчя, а також фотограмметрія.